thinking of you makes it harder

Hejsan. Skönt med fredag igen, eller hur? Veckorna går galet snabbt! Nästan läskigt ju. Måndagen börjar och allt är segt och man ska upp till skolan, sen så är det helt plötsligt fredag och helgen börjar igen. Om det fortsätter i den här takten kommer jag snart gå i pension! Hahaha, nejdå. Men snabbt går det. Igår tränade jag med d3an. Gick hyffsat bra, men herregud var roligt det var. Alla var seriösa och det var fart i alla övningar. Vilken skillnad asså. Där skulle jag vilja spela. Efter den träningen så var det dags för match i Rasbo. Matchen gick inte alls något bra för någon av oss i laget. Men ändå så vann vi med 4-2. Sen blev det till att åka hem och slänga sig i duschen och sen sängen. Något jag längtade efter hela dagen. Idag hade vi styrkebana på idrotten tillsammans med naturarna. Det gick helt okej, men sen fick vi reda på att vi ska ha simning. Herregud... simma, det kan jag väll. Men att dyka?! Herregud, jag kunde dyka förut men har inte gjort det på jätte länge och dessutom måste jag hålla för näsan. Sen pratade han om att man skulle göra någon volt från 3:an... jovisst säger jag bara. Vågar knappt hoppa från 3:an. Sen som grädden på moset så sa han att det var till en stor fördel om tjejerna använde baddräkt och inte bikini för att man inte skulle fokusera så mycket på att dra ner överdelen när man kommit i vattnet efter att ha hoppat i. Baddräkt? Vänta.... what?! Äsch, det där kommer gå åt skogen. Men vad gör det? Palla bry sig om ett fånigt simtest. Ikväll blir det bara till att vara hemma och mysa. Pallar inte dra iväg till någon kompis eller någonting alls. Har lite ont i huvudet så jag sätter väll på någon film med syrran eller nått. Ska nog dra ner till badkaret nu. Vi hörs! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0