this is a place you dont belong

Hejsan. Var på bio med Ida igår. Länge sen jag såg en sån bra film. Vi var och såg Avatar. Hur grym som helst! Verkligen värd de 2 timmarna och 40 minuterna det tog. Sitter här framför tv:n helt trött... gick upp 06.45 imorse (!) för att titta på systers match. Den slutade 7-7 efter att de jobbat sig upp från 7-3. Mycket duktiga. Efter det har jag i stort sett bara drygat hemma. Jag och Cicci ska kanske ge oss ut i pulkabacken och dra ett par åk. Då följer självklart kameran med och ni får ett par härliga vinterbilder på ett bar kalla och blöta tjejer i backen. Det var otroligt länge sen jag åkte pulka, eller lekte i snön överhuvudtaget, så det ska bli helt hyyyyper. Wiiiieee! Imorgon har jag ingenting planerat, ska kanske åka med och kolla på syster när hon spelar match mot alunda. Vi får se. De vinner, lätt. Nej nu ska jag hjälpa mamma med tvätten. Vi hörs. Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0