time will tell

Hejsan. Jag blev hemma idag. Har inte kunnat sova på hela natten pga. magont. Inte skönt alls. Imorse vaknade jag med illamående så mamma föreslog att jag skulle vara hemma, så jag följde hennes råd. Imorgon går jag inte heller i skolan eftersom jag ska till tandläkaren och dra ut en tand, känns inte som världens bästa sak att ila iväg till skolan direkt efteråt när det ändå kommer blöda och så. Så det blev en väldigt kort första vecka för mig i skolan.. 2 dagar. Lite lagom sådär, hahaha. Ikväll är det ju träning men vi får se om jag ens åker dit. Träna kommer jag nog inte göra iallafall, vi får se om jag åker dit bara för att träffa laget och kolla lite.
Nu ska jag sätta på någon bra disneyfilm, vi höres! Puss.


 
Joel Kinnaman - så sjuuuuuuuuuuuukt jävla snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0