up up and away

Hejsan. Sitter mitt på golvet i mitt rum där jag håller på att rensa ur min 2:a garderob som är fylld av gamla papper och saker som jag sparat bara för sparandets skull. Har redan fått ihop två stora plastkassar med saker som ska slängas och jag har knappt börjat. Dock känns det som om jag inte riktigt kommer hinna bli klar ikväll... jag lär nog ta lite imorgon också. Idag har jag inte gjort någonting alls, bara degat runt hemma och försökt att få tiden att gå sakta. Vill verkligen inte börja skolan imorgon. Eller jag vill ju träffa klassen så klart, men alla äckliga prov och sånt skit. Nja, det klarar jag mig bra utan. Börjar iallafall 10.05 imorgon och slutar 15.35. Inte bra alls. Jag som är van vid att sluta 11.05 på måndagar och 12.10 på tisdagar. Buhuuu, jag kommer dö innan läsåret är avklarat. Ska fortsätta mig garderobsrensande nu. Ni får ha det så bra! Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0