your only gonna break my heart

Goddagens. Har legat hela dagen... känner mig vääääldigt nyttig om man säger så. Bara degat framför tv:n med datorn på magen. Har inte haft lust till annat. Men ikväll, då börjar träningen igen. Så skönt! Det är inte utan att man får lite dåligt samvete man ligger hela dagarna. Men det är ju bara lov tills på tisdag... jag vill inte, jag orkar inte. Alla prov, läxor, förhör, uppsatser m.m. Och sen så är det en till sak vi i klassen ska ta i tur med. Inget jag tänker nämna här, men jag hoppas verkligen att det går som vi vill. Tänkte bege mig ut nu... fast bara till preem-macken ca 50 meter bort... för att köpa glass till mig och mami. Hahaha, bra att man får träna ikväll iallafall. Hare bra! Puss.


ida, jag, linn och amela på högstadiebalen .
miss that time <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är lite tomt utan er klass i skolan... :p



Har nu mkt läxor å sådant på fyris?

2010-01-08 @ 21:35:16
URL: http://mandizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0