you're just a backstabber


Hejsan. Nu är jag hemma efter den första skoldagen år 2010. En rätt lugn dag. (fick precis världens hjärtattack! våran vindslucka som är gjord av tjockt trä ramlade precis ner i hallen med världens smäll på skohyllan och skohornet small i golvet. ingen vet vad som gjorde så att den ramlade... tänk om det bor någon på våran vind!? hjäääälp). Vi hade bara 3 lektioner, fast varje lektion var ungefär 1 h och 30 minuter långa så vi slutade halv fyra. Förövrigt så är det våran senaste lektion. Just ja, tror det är nästa vecka som vi ska få välja de individuella valen inför årskurs 2. Jag känner mig lite osäker på den fronten, men är 100% säker på att jag ska välja engelska C iallafall. Dels för att det ger 0.5 meritpoäng men också för att jag har väldigt lätt för språk så det blir en lätt kurs för mig (hoppas jag). Ikväll är det innebandyträning och jag är peppad. Fast jag har lite ont i hälen, men det får gå ändå. Känns som om jag inte greppat en klubba på år... fast sist jag tränade var i torsdags hahaha. Ska gå och hämta ett par shorts nu och sen käka någonting och sen skjutsar pappa mig till ärentunahallen.
Vi hörs senare eller imorgon. Puss!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt med en lugn första dag!

2010-01-12 @ 23:22:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0