I'm not the girl your taking home

Tjenare. Sitter vid datorn nere i källaren, där jag förövrigt ska få mitt rum senare i höst, eftersom att min bärbara har dött. RIP min dator. Det går inte att ladda den för att laddningsgrejen på själva datorn är glapp. Måste lämna in den på lagning innan vi sticker till Danmark den 23:e. Mobilen måste också in. Lite småfel och sådär på den med. Är det något som fungerar överhuvudtaget undrar ni? Nja, osäkert. Nu ska jag gå och äta lite glass med mamma och pappa. Rebecka är på bio och ser Eclipse, jag var jättesugen på att följa med men jag gjorde en deal med Ida om att vi skulle se den tillsammans. Så jag får snällt vänta. Jaja, intressant för er? Nej. Vi hörs. Puss!


jag döööööör, så snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0