I'm right over here, why can't you see me?

Hejsan. Haft en trevlig dag i värmen? Det har jag nämligen haft. Spenderade dagen ute i Bredsand med familjen och Elin. Solen gassade och man kände verkligen hur det brände på huden. Love it! Vi var med om snygga volleybollkillar, irriterande skrattmåsar, stickande bromsar och mycket mer. Nu är pappa och beställer pizza och senare väntar VM-finalen. FORZA SPANIEN! Spanien vinner med 3-1, Villa sätter 2 och Torres sätter 1.

Annars händer inte så mycket just nu. Ska maila sjukhuset och fråga om de kan skicka lite papper på att jag har jobbat där och så. Ska tydligen kanske komma in värsta blixt-ovädret över Uppsala ikväll/natt. Mys! Jag gillar faktiskt åska och blixtar. Om man är inomhus vill säga. Nej, nu räcker det. Ska börja stänga ner datorn och slänga mig ner i soffan. Talk to you later. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0