no one would ever know me

Tja! SPANIEN FOR THE WIN! Det är allt jag behöver säga om det! Helvete vad varmt det är, jag dör lite bara därför. Fast bara lite. Det finns ju mycket mer att leva för! Idag har jag varit en sväng till mormor och morfar, försökt leta rätt på något ställe som kan laga min dator utan någon större framgång, köpt ett nytt siliconfodral till min bebis (iPoden alltså) och just nu tittar jag på van Veeteren. Imorgon åker mamma och jag till Gräsö och hälsar på en gammal klasskompis till mig. Mamma jobbar tillsammans med hans mamma så de känner också varandra. Vi skulle bada vid några klippor och sådär. Så det blir nog roligt. Ska fortsätta titta på filmen nu. See ya, don't wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0