te amo

Hejsan. Sitter och lyssnar på The Voice på datorn... varför kan man inte få in det i bilen? Helt stört. Hatar det. I Uppsala finns det endast 2 kanaler, Rix FM och Bandit Rock. Plus alla de där P1, P2, P3 och P4-kanalerna. Bandit Rock går inte att lyssna på. Så det är bara Rix FM man kan lyssna på. Så jävla dåligt.

Idag var jag på stan med älskade syster. Jag fick med mig en strandsjal som jag kikat på länge för endast 30 kronor. Även ett linne letade sig ner i mina påsar. Ett svart med transparant tyg där uppe. As snyggt! För bara 37 kronor... hur bra? Vi käkade lunch och hade det allmänt mysigt. Ska upp till konsum och handla något nu med syster. Talk to you later. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0