there's a possibility

Hejsan. Dagen spenderades ute i bredsand med mamma, Rebecka, Frida, Elin, Anna, Emma och Elisabet. Litre trevligt sådär. Mina armar är dock inte så trevliga... sönderbrända. Usch, vad det svider bara för att jag tänker på det. Mh, just det... en annan trevlig sak. Jag har dragit på mig en sträckning eller en muskelbristning i baksidan på låret. Så jag får inte springa på ett tag. Känns ju jävligt bra nu när det är egen träning på innebandyn och jag precis skulle komma igång med det. Men jag får köra styrka tills låret blir bra och jag kan springa igen. Nej, nu ska jag dra en dusch. Vi hörs! Puss.

Under sommaren så kommer jag inte ''känna något tvång att uppdatera''. Det kommer när/om det kommer vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0