för sex, musik och våld var det vackraste som hänt mig

Hola amigos! Underbar dag. Började jobbet som vanligt vid 8 och fick sluta vid 1 (!). Hela två timmar tidigare. Gosh, jag älskar min handledare. Sitter just nu och drygar med Freddie på msn... he's my bitch! Ikväll blir det bara en vanlig kväll framför tv:n. Ska titta på England-Algeriet klockan 8. Varför skulle David Beckham ha oturen att skada sig just någon månad innan VM. Saknar denna man grymt mycket på planen. Jaja, sen efter matchen ska vi se en film som jag var och hyrde, Har du hört om Morgans? Tror den kan vara lite rolig. Nu ska jag klä på mig myskläder och slänga mig ner i soffan. See ya! Puss.


Gud vad jag älskar den här mannen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0