here's the day you hoped would never come (iPod inlägg)

Hejsan. Ligger fortfarande på samma ställe i soffan. Mår lite bättre men tror det är för att jag käkat Ipren. Har börjat fundera lite över vad jag ska ha på mig på skolavslutningen... tänkte försöka hitta någon fin klänning och ett par nya gladiatorsandaler. Ni vet sånt där som man kan använda resten av sommaren också utan att klänningen känns "för fin". Färgen på gladiatorsandalerna ska vara svart! Har redan ett par bruna och svart känns så fräscht på något sätt. Hehe. Nu ska jag gå och prata med pappa och höra om han inte kan köpa med sig glass hem. Min hals behöver det... jag behöver det. Så vi hörs. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0