jag jagar ditt hjärta (iPod inlägg)

Hej. Sitter vid köksbordet och äter glass medans jag pluggar lite geografi. Hur det går? Jooo tack... det går åt helvete! Skulle kunna ha massor av andra saker för mig men istället för det så sitter jag med näsan i boken. På tal om ingenting - 9:orna på Ärentunaskolan har bal idag. Självklart blir jag sådär nördigt nostalgisk och tittar på bilder från förra året när vi 93:or hade våran bal. Ärentunas bästa 9:or genom tiderna. Saknar Ärentuna lite faktiskt, eller inte själva skolan i sig utan klassen och lärarna. Nu börjar vi istället snart 2:an och tiden verkligen flyger förbi. Imorgon har vi sista provet, på torsdag har vi några lektioner och sen ska vi i klassen till Stadsparken och på fredag är det avslutning i domkyrkan. Sen kommer det efterlängtade sommarlovet! Finally. Nej, kan inte sitta med ögon fastklistrade på iPoden när jag egentligen ska plugga gärnet. Dags att skärpa sig. Vi höres! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0