lets skip foreplay, let me demonstrate

Hejsan. Det är en trött och sliten Sandra som skriver detta inlägg. 4:e dagen på Akademiska, och det är superkul. Men det tar ju självklart på en. Jag är en sådan person som alltid vill prestera mitt bästa hela tiden, och ändå blir jag inte nöjd. Just i detta fall på ett nytt jobb så är det speciellt så. Alla nya saker man ska utföra, patienterna man ska vara supertrevlig mot... jag älskar det. Det är absolut inte det, jag antar att man vänjer sig. Har ju 2 veckor kvar. Känns som om de 2 resterande veckorna kommer susa förbi i ilfart. Sen börjar mitt sommarlov på riktigt, och på kontot kommer - ja just det, cash! Niz. Ska ta med en tusenlapp till Danmark och resten spar jag till Turkiet nästa sommar.

Just nu sitter jag och kollar på VM. Nigeria vs. Grekland. Inte så intressant. Men har inget annat att göra, och det är skönt. Bara slappa lite sådär. Ska nog dra en dusch nu... eller så kanske jag passar på att bada bubbelbad. Vi får se. Vi hörs! Puss.


Älskade vän, hoppas du har det bra i Italien! Saknar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0