only fools give in (iPod inlägg)

Godmorgon. Söndag idag, vilket innebär en riktig slappardag och en mycket tidig kväll. Allt på grund av att jag ska jobba imorgon, bussen går 07.00 så jag måste gå upp 05.40. Trevligt på ett sommarlov? Neee, fast jag har bara 9 liknande dagar kvar. Just det, på tal om ingenting alls... såg ni bröllopet igår? Hur fint var det inte? Och middagen sen, Daniels tal till Kronprinsessan... oh my god, fick rysningar i hela kroppen. Det var nog det vackraste tal jag någonsin hört. Hur länge dröjer det nu innan de går ut med att Viktoria är gravid? Jag tror att det kommer ske inom ett år. Nej, nu ska jag sluta prata om ingenting och vara tyst. Vi hörs. Puss!


Bild lånad från expressen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0