this is where I long to bee (iPod inlägg)

Hejsan. Sitter och småler lite för mig själv. Anledningen till småleendet är en gammal klasskompis från högstadiet, Joakim. Joakim påminde mig precis om en liten incident i 7an tror jag det var. Jag, han, Simon och Emma skulle till en lektion och vi bestämde oss för att ta utevägen. Simon och jag började småbuffas med varandra och jag skulle vissa hur hårt jag kunde tackla honom. Jag tog allt på största allvar och laddade som fan. Jag tog sats, sa "jag gör det, jag gör det, skyll dig själv" och sprang i full fart fram mot honom och... damp rakt ner i stenplattorn. Ja, herregud vad vi skrattade. Precis som Joakim sa så är detta ett av de roligaste och bästa minnet från högstadietiden av alla 100000000000000 minnen. Nu är det dags för alla 94:or att gå ut högstadiet och det har gått 1 helt år sen kungliga 9A lämnade Ärentunaskolan i tårar. Men ändå känns det som igår. Nu börjar vi istället i 2:a ring och vi har endast 2 år kvar av skolan. Allt går så snabbt, det är helt sinnes! Enough about that. Nu ska jag äta, vi hörs. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0