Utkast: Juni 22, 2010

Hej. Sitter nere vid datorn i källaren, orkar inte sitta uppe i den äckliga värmen. Jag skojar verkligen inte, det är så jävla hett där uppe! Här nere är det lagom, nästan lite kallt. Men jag står ut. Idag hade jag en HLR-kurs (för dem som inte vet vad det innebär så är det en kurs där man lär sig hjärt-och lungräddning). Vi lärde oss hjärtkompressioner, inblåsningar, att titta efter livstecken och hur man gör när någon har satt i halsen och inte kan andas m.m. En väldigt intressant, och om än, nödvändig kurs! Jag är stolt över att ha gått den och det är bra att ha det i mitt CV sen. Resten av arbetsdagen var väldigt lugn, gick runt och plockade lite och hjälpte till med några patienter. Ska snart upp till Skogsvallen, Storvreta IK:s ''proffsiga'' fotbollsplaner, och titta på syrran när hon lirar match. Tror att min kusin Rasmus ska döma också. Blir lite trevligt sådär att sitta ute i solen och så. Nu har jag ingenting mer på hjärtat, så vi får väll höras. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0