dedicated to you

Syster... allra finaste syster. 
Jag kommer alltid att älska dig, oavsett vad. Utan dig skulle jag aldrig ha varit den jag är idag. Du är med mig varje dag och det är jag så himla glad över. Du är så fin, och jag är så stolt över dig! Vi kommer alltid att vara nära varandra och du kommer alltid ha en speciell plats i mitt liv, en plats som ingen någonsin kommer kunna ersätta. Kom ihåg att jag alltid, alltid kommer ställa upp för dig och jag kommer finnas vid din sida jämt. Även fast du är min lillasyster så ser jag upp till dig, och jag vet att en dag - då kommer du bli någonting stort!

''En syster är en gåva - en ovärdelig skatt''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0