det är så jag säger det

Men que hola! Ganska nyss hemkommen ifrån skolan. Första skoldagen för veckan. Gick i ett rätt lugnt tempo. Först matteprov som gick sådär, sen tråkig geografi, efter det var det lunch och sen hade vi samhällskunskap där vi håller på med Lag & rätt (kulkul!) och sen avslutades dagen med lite spanska. Just nu pratar jag med min lilla farmor i telefonen, hon är lite rolig hon :) Hon tycker att jag och min syster är jätteroliga bara för att vi har piercing i naveln... hon pratar om det hela tiden, hähä. Nej, nu ska jag ta tag i mig själv och göra någonting vettigt. Vi hörs! Puss.


Kommentarer
Postat av: alex

Svar:

Okej tråkigt mesd komplex,

dessvärre kan man ju inte ändra sin ögonfärg tyvärr.

Lycka till med ditt komplex =)

Tack för de fina orden

Take care /alex

2010-03-10 @ 17:35:01
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0