du underbara älskade

Nej men godkväll. Sitter framför tv:n där Storvretamatchen pågår för fullt. Dalen leder med 1-0 men S tar upp detta. Samtidigt som jag sitter fastklistrad framför tv:n så försöker jag göra lite historiaarbete. Det går sådär kan man säga. Nu har vi fått reda på vad vi ska gå på för rättegångar imorgon. Vi delas in i två grupper. Den ena gruppen går på en rättegång om misshandel, den andra om sexuellt ofredande eller skadegörelse. Men skulle det hända att dessa rättegångar sker bakom stängda dörrar så går vi på någon om olaga hot och ofredande. Det som låter mest spännande är ju misshandel och sexuellt ofredande... vi får se hur det blir. Har jag föresten nämt att jag inte får någon sovmorgon imorgon på grund av detta?! KATASTROF! Nej nu ska jag fortsätta kolla på innebandyn och plugga. Vi hörs! Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0