i am lately lonley

Tjääääna! Äntligen fredag! Right? Jag är så himla glad. Varför? Jo, solen har skinit idag, det har inte snöat, jag fick MVG på svenskauppsatsen, har hittat ny asbra musik på spotify och det är fredag. Just nu sitter jag hemma själv i köket framför datorn med ett glas Loka och tänkte skriva på en svenskauppgift. Vi fick åka hem tidigare idag om vi ville, bara vi arbetade med svenskan, våran lärare skulle iväg. Eftersom jag är så duktig och lydig så tänkte jag faktiskt ta och göra det. En ganska rolig uppgift - vi håller på med argumenterande texter, så vi ska skriva om ett brev som en kille har skrivit till tv-ledningen om att han har en ny idé till ett ungdomsprogram osv.  Vi ju lediga på måndag också, weeei! Det är utvecklingssamtals-dag då och jag ska dit först vid 15.40. Sen går vi tisdag, onsdag, torsdag och sen är vi lediga fredag och en vecka framåt - underbaaart! Nej, nu måste jag sluta drömma och ta tag i svenskan. Vi hörs. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0