i can wait forever

Tjeeeenis! Är hemma igen efter en helg i Mora. En riktigt super-helg! Hade så galet kul. Var där tillsammans med min familj och 2 andra familjer. Jag, min syster, Fride, Emma och Oscar hade så himla kul ihop. Vi åt god mat och hade det allmänt trevligt på kvällarna. Vi spenderade båda dagarna i backen. Hade ju aldrig åkt skidor förut, men efter 1:a dagen så svichade jag ner i backarna tillsammans med de andra... eller? Den enda anledningen till varför jag åkte så fort var att jag inte riktigt kunde stanna, hähä. Vi körde genom skogar och gupp och pappa och E och O:s pappa deltog i någon KM-tävling där de kom på 12:e respektive 10:e plats i ett race där det deltog 12 åkare. Vi fick bo i nybyggda stugor i Mora där vi var de första som bodde i stugan och vädret var perfekt. Även fast det är skönt att vara hemma igen så saknar man det lite. Men vi får göra om det snart igen, right? Och btw, vad är grejen med all snö? Våren var ju påväg men så vaknade jag imorse och fick värsta paniken över allt snö som lagt sig på marken, och nu är det ju typ storm ute. Med de här fasonerna på vädret så lär det ju aldrig bli vår eller sommar över huvudtaget. Uscha. Nej, now it's time to hit the shower. Vi hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0