i love you to love me

Åh, perfekt eftermiddag. Ett glas jordgubbssmoothie och Sex and the City. Fast nu tittar jag på Top Modell 9, har sett det förut men det finns inget annat att se faktiskt. Resten av familjen är på jakt efter tapeter till Rebeckas rum. Vi båda fick våra rum omgjorda för ca 3 år sen, men hon har redan ångrat sig och vill ha vitt rum nu. Jag förstår henne, hennes rum nu är så... blackt. Det är beigea väggar med en beige fondvägg med blekrosa blommor på. Jag å andra sidan nöjer mig med en lite makeover bara, ska slänga ut bokhyllan och ställa dit någon slags byrålåda istället. Sen ska jag fixa några svart/vita tavlor på väggen över min säng. Det blir säkert toppen! Nej, nu ska jag fixa med listorna på spotify. Vi hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0