I miss you babe, you know I do

Hejsan. Är tröööööött... låg och halvsov (läs: sms:ade) till kanske halv ett i natt och jag skulle upp sex. Mh, kuul! Jag behöver minst 8 timmars sömn för att jag ska kunna vakna någorlunda pigg. Jag är iallafall helt slut efter den första skoldagen på en vecka. Usch, redan skoltrött... igen. Jaja, 5 veckor går säkert snabbt och sen så är det påsklov. Här ser vi framåt minsan, hähä. Imorgon har vi ett stort svenskaprov på 2 timmar. Ingenting man kan plugga till så det känns super, däremot har vi spanska prov på onsdag och det har jag inte pluggat sådär jätte mycket på. Bara tittat igenom sidorna och så. Måste verkligen bli bättre på det där! Nej, nu blir det nog bubbelbadande. Vi hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0