kiss me goodnight in the happyland

Tjena tjena. Första skoldagen för veckan, en rätt väldigt chill dag. Började med historia där läraren behövde springa iväg så då fick vi arbeta själva i biblioteket, efter det hade vi genomgång av labbet på naturkunskapen och sen tittade vi på film. Sista lektionen var svenska och jag måste erkänna att jag gillar svenska mer och mer för varje gång vi har det. Jag skrev ju den där insändaren om att de flesta lärarna på gymnasiet är så
opersonliga osv, och det håller jag självklart fortfarande fast vid. Men våran svenskalärare är inte alls sådan! Hon är den absolut bästa läraren på skolan. Nästan i klass med våra högstadielärare.
När jag kom hem tog jag reda på lite tvätt och så. Nu ska jag snart iväg på träning, skönt. Vet dock inte om mitt knä tillåter så mycket löpning. Vi får se. Nej, nu ska jag leta reda på en t-shirt. Btw, jag är ledig imorgon... hähä. Vi hörs väll! Puss.


hej sommarkänsla! bilden är ifrån våran övernattning vid Lafsen (en sjö).
vi är redan taggade på en (kanske flera?) repriser i sommar!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är bilden jag tog va? ;p Längtar efter sommar å Lafsen <3

2010-03-17 @ 21:37:37
URL: http://mandizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0