nu kan du få mig så lätt


Dagens plus/minus:

PLUS - Disney filmer ! Ända sen jag har varit liten så har detta alltid varit ett krav när jag är sjuk. Att titta på tecknade disney filmer. Det är något med filmerna som gör att man känner sig liten igen. Så himla mysigt att bara ligga under en filt i soffan och sträck-titta på alla disneyfilmer man har! Just idag har det blivit Ringaren i Notre Dame och Lejonkungen. Men har plockat fram Herkules, Tarzan och Lady & Luffsen också... hähä.

MINUS - Att vara hungrig när man är sjuk. Man orkar aldrig ta sig upp och göra i ordning någon riktig lunch, iallafall inte jag. Utan det blir oftast fil och flingor, soppa eller något liknande. Inte alls kul, och inte gott heller. Nej, bättre var det när man var liten och mamma var hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0