this is my jam

Hejsan. Dryg skoldag idag, varje lektion satt jag och väntade på att få sluta. Vi fick våra ''omdömen'' idag. Jag fick tillfredställande i varje ämne, hähä. Vilket betyder att jag har jobbat bort mitt IG på geografin. Lycklig brud eller vad? Nu sitter jag i soffan i hallen och lyssnar på lite gammal musik (flipsyde - happy birthday bland annat, åh herregud vilka minnen) medan jag väntar på Hanna. Hon kommer hit och och sen får vi skjuts till Vattholma där vi har träning. Inte så taggad på träning ikväll, eller är jag? Känns som både och. Vi får se hur det blir när jag kommer dit. Det beror både på mitt humör och på mitt knä. Nej, nu ska jag packa väskan och fixa det sista innan jag drar iväg. Vi hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0