whith every heartbeat

Tjenis. Har ju varit ledig från skolan idag, eller jag var där vid tjugo i fyra för utvecklingssamtal... vilket gick jätte bra, första gången en lärare inte klagar på att jag är för tyst och pratar för lite. Förövrigt var dom jätte nöjda med mig och hade tydligen höga ambitioner om mig, typ läkare eller sjukgymnast... man ba what? Jag ska bli polis, så det så. Hähä. Var till Gävle med pappa idag, hos farmor. Och nu sitter jag här och kollar på innebandy. Lite trevligt sådär. Imorgon blir det förmodligen ingen skola, vi börjar 12.05 och jag ska till tandläkaren vid 12.45 så då är det ingen idé att ens gå på den lektionen. Sen vet jag inte om jag hinner tillbaka till svenskalektionen, det får vi helt enkelt se. Nej, nu ska jag fortsätta mitt tv-tittande, vi hörs! Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0