why do I want you, now that I can't have you?

Tjeeeeenis! Sitter i soffan och har nyss kollat på Eva & Adam med Rebecka och hennes kompis och mami. Innan det var vi in till stan för att köpa ett par skidbyxor till mig. Hittade ett par vanliga svarta, så dom fick jag. Sen fick jag en jacktröja (?) och ett par skor. Vi spenderade några minuter i en biltvätt, det slutade med kaos. Mamma, jag och Rebecka satt och skrek när de sprutade vatten på bilen, det låter ju så förskräckligt äckligt. Vi klarade oss iallafall helskinnade. Hähä. Ska snart åka iväg till allians för att kolla på Rebecka när hon spelar match. Dom har typ samling en och en halvtimme innan matchen börjar, så då åker jag och mamma till IKEA medans tror jag. Vill ha tag i en speciell fotoram som jag har sett där. Nej, måste fixa ihop mina grejer nu. Vi hörs imorgon kanske. Puss!

Har tidig match i Arlanda imorgonbitti, där vi möter just Arlanda.
Vi ska visa att vi verkligen är seriesegrare och att vi äger.

Utan laget är jag ingenting <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0