hold on - let nothing in

T to the jena. Kan knappt skriva... eller okej det är överdrivet. Men jag har träningsverk... och myggbett. Så jävla många myggbett. Det var första barmarksträningen igår med damlaget och ja... jobbig var den. Först sprang vi 5 km och efter det hade vi styrka i ca 1.5 timme. Jobbigt, men så jävla roligt. Faktiskt. Trodde inte det men det var det. Och imorgon är det dags igen. Ikväll blir det förmodligen till att kolla på Rebeckas match. Få lite sol på sig sådär. Skönt. Annars tänker jag bara stänga in mig nere i källaren, ensam hemma, och skriva på min svenskauppsats som jag måste få någon ordning på. Vad låter mest lockande? Haha, solen. Helt klart! Nej, lägger av nu innan jag börjar svamla om ingenting. Vi hörs! Bye.

Ida: Om du läser detta, så krya på dig med knäet!



Kommentarer
Postat av: Ida

tack så jättemycket sandra! <3

2010-05-24 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0