how can I show you my love so you will open your arms to me?

Hejsan. Det soliga vädret har kommit tillbaka, dock kallare än vad det har varit de andra dagarna. Men solen är här igen och det gillas. Skoldagen har varit lugn. Först hade vi matte där vi fick arbeta fritt medans läraren pratade betyg. Jag har inte fått reda på mitt ännu, men det kommer på torsdag förmodligen. Efteråt hade vi engelska och där kollade vi på film. Sen hade vi lunch och efter det hade vi sista lektionen för dagen - samhällskunskap. Vi antecknade lite bara och fick sluta en kvart tidigare. Nu har jag egentligen en massa pluggande att utföra. I geografi. Usch, tycker verkligen inte om detta. Är dessutom förkyld igen så jag kan inte träna ikväll... nej, kan inte sitta här och deppa. Måste plugga. Vi hörs. Puss!



'' Och ändå känns det som om hela världen sjunger:
Har du komit någonstans? Har du sumpat din sista chans? Är du framme nu?
Har du valt ett väg att gå, ett moln att sikta på? Är det vekrligen du, är det verkligen du? ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0