gonna miss you

Till er F-94:12 eller F-93/94 -
Världens underbaraste lag där vi inte bryr oss så mycket om vi förlorar eller vinner. Vi har kul ändå, oftast. Vi har haft våra tjaffs och våra tråkiga stunder, men jag menar, vilket lag har inte det? När jag kom till det här laget för ungefär 4 år sen låg vi ofta i botten på tabellerna. Men vi har jobbat så som bara vi kan jobba, med vilja. Och det har verkligen visat resultat! Seriesegrare 2010, vad mer kan man säga? Det är så otroligt tråkigt att vårat lag läggs ned, men det är ju för allas bästa. Alla måste få utvecklas och kunna få sin chans... det är inte mer än rättvist. Men jag kommer alltid att bära med mig alla minnen från tiden med er. Alla träningar, matcher, go-cart tävlingar, middagar... allt det där har varit fantastiskt - för det har varit tillsammans med er.  Tränarna sen, bättre tränare kan man faktiskt inte få. Seriösa, omtänksamma, generösa... så jävla bäst helt enkelt. Pelle och Peter har gjort varenda träning till något man verkligen längtat till. Kan inte säga något annat än TACK! Det som är tråkigast är att det är nu på slutet vi verkligen har kommit varandra nära, som jag verkligen inser att jag kommer sakna er. Det kommer verkligen att kännas tomt utan gamla 94:12. Det kan ingen förneka.
Vårat lag har alltid räknats som ett b-lag men vi har bevisat raka motsatsen nu på slutet,
alla kommer komma ihåg oss som bäst.
Jag älskar er!


Sandra, Matilda, Linn, Emmy, Hanna, Sara, Peter, Denise
Pelle, Frida, Victoria, Emma, Andrea, Hanna & Emma 


 


Kommentarer
Postat av: Fridajonsèr

Söta sandra! det är som du säger,helt jobbigt att vi inte kommer ses mer på samma sätt. Men vi får se till att ses då& då i alla fall och formodligen i andra lag sen. Jag älskar dig<3

2010-05-11 @ 17:03:36
Postat av: sandra

precis, vi får se till att träffas då och då!

jag älskar dig <3

2010-05-11 @ 17:29:38
URL: http://sandramariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0