make yourself believe

Hej. Hemma efter en dryg dag i skolan. Började dagen på bussen med Cicci, Fredrik och Mattias. Lite trevligt bussälskap sådär. Prov första lektionen, i geografi. Kändes faktiskt rätt okej med tanke på hur mycket (lite) jag hade pluggat. Sen hade vi håltimme i ca 3 timmar fram tills klockan var typ 1 då vi hade svenska. Kom ganska långt på uppsatsen, har bara lite kvar på avhandlingen kvar och sen är det bara slutdiskussionen kvar. Skönt! Ikväll ska jag inte plugga någonting alls, inte lyfta ett finger. Bara slappa. Det är jag faktiskt värd... Imorgon är det skolkampen. En kamp mellan Fyrisskolan och Rosendalsgymnasiet som äger rum på Fyrishov. Fyrisskolan kommer krossa Rosendal såhär lätt. Hahaha. Så imorgon har vi inga lektioner. Niz. Nu ska jag leta reda på något blått att ha på mig imorgon, måste ju stötta skolan ju. Vi hörs. Puss!



Blå = Fyrisskolan
Röd = Rosendalsgymnasiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0