that I'm so hard

Hejsan. Ursäkta mitt lilla utbrotts-inlägg här minutrarna före. Behövde bara få ur mig det. Dagen började vid halv sju och jag åkte med tio i åtta bussen. Träffade en gammal klasskompis som på bussen, lite trevligt sådär. I skolan så väntade det sista nationella provet i årskurs 1. Provet var del 2 i matte A. Gick väll sådär, har nog skrapat ihop till ett G iallafall. Efter det fick vi åka hem och ta helg. Vi skulle ha haft svenskalektion men hon släppte oss (bästa läraren på Fyris!) och vi fick åka hem och arbeta på fördjupningsuppsatsen. Det har jag självklart gjort! Har inte gjort ett skit på den idag. Men jag ska, det lovar jag. Senare i eftermiddag/kväll har jag inget bestämt. Vi får se. Imorgon blir det iallafall en tripp ner till stan med Cicci för att byta navelpiercing, leta bikini och lite sånt där. Mysigt. Länge sen vi hade en dag, bara vi två. Haha, låter som värsta kärleksparet men när vi träffas så är det ofta så att många andra är med. Det är trevligt det också, absolut. Sen har jag besämt att jag ska plugga i helgen också. Har geografiprov på tisdag. Niz. Nope! Nej hörrni vi hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0