the smell of you in every single dream I dream

Tja! Sitter framför tv:n och har nyss ätit Ben and Jerry's halfbaked... mmmh! Skoldagen gick snabbt, hade det sista skriftliga nationella provet i engelska. Gick nog ganska så bra. Kändes så iallafall. Sen hade vi bara en lektion till och sen slutade vi. Skönt. Dagen som återstår ska jag plugga lite historia, fixa diskbänken och sen cykla iväg till SIK:s lokaler för att lira lite pingis med mitt lag och sen fika tillsammans med dem. Mysigt! Vi har fan bara 1 månad kvar tillsammans, den måste vi ta vara på. Mora blir grymt.

Allt detta prat om studentskivor gör mig bara så sugen på att ta studenten jag med. Alla kusiner på min mammas sida har tagit studenten och jag har nog varit med på varenda ens, och det har sett så otroligt roligt ut. Nu är jag nästa person som tar studenten i släkten på samma sida... I can't wait! Studentklännnig, studentmössan, skivor - herregud. Jag vill göra det nu!


Vackert, visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0