but you'll always be my hero, even though you've lost your mind

Hejsan. Lite länge sen jag skrev, men vad gör det? Har haft fullt upp som vanligt. Nu sitter jag nere i källaren och snuvar. Är sjuk. Har feber, ont i huvudet, täppt i näsan osv. Och på det har man naturligtvis dragit på sig världens mensvärk. Alltid lika roligt. Så jag har knaprat ipren hela dagen. Drog till skolan imorse, men bara för att göra en redovisning så jag slapp göra något extraarbete senare. Efter det tog jag bussen hem och sen dess har jag legat i soffan och tittat på Wallander med mamma som också är sjuk. Tror nog jag blir hemma imorgon med. Vi får se. Nu ska jag spela Sims... haha. Men när man är sjuk får man faktiskt lov att vara lite extra barnslig, till exempel genom att spela gamla datorspel och titta på disneyfilmer medans man söker medlidande av mamma och pappa. Vi hörs när jag har lusten och orken att uppdatera er. Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0