ett minne från en svart-vit film

Nej men hejsan! Sitter och lyssnar på lite spotify medan jag väntar på mat. Ska käka och sen sticka iväg på träning. Tredje dagen på rak... kan säga att det börjar kännas lite i armarna. Men jag ska inte klaga. Gillar det ju. Ikväll blir det träning med D3.

Har varit ledig idag, förutom ett kort utvecklingssamtal vid tre. Jag skojar inte om jag säger att hela samtalet gick på TRE minuter. Har aldrig haft ett så snabbt samtal någon gång. Min lärare hade inte så mycket att säga. Pratade lite om den IG-varning jag har i matte B, min mentor och min mattelärare tror inte att det ska vara några som helst problem för mig att nå G ändå i slutbetyg. Så det känns lugnt. Annars var det inte så mycket annat.

Nej, nu ska jag dra och packa ihop alla ib-grejer. Vi höres. Pussen!

In a world full of people, you can loose sight of it all. But the darkness inside you can make you feel so small.
And I see your true colours shining through, I see your true colours and that's why I love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0