har du brottats med svåra plågor?

Hallå! Hur mås det? Jag själv mår helt okej. Lite trött bara. Hade bara en lektion i skolan idag, svenska. Då tittade vi på någon skolpjäs på youtube och sen delade vi in oss i grupper. Grupperna ska spela upp en varsin del av historien om Oidipus. Oidi-who säger ni? Jag har faktiskt ingen aning själv. Måste läsa igenom häftet för att få lite perspektiv på det hela. Jag åkte hem med kvart över tolv bussen och var hemma runt ett. Skönt! Har bara tittat på tv med mamma sen dess. Ikväll blir det mys framför tv:n med mamma och Becka. Pappa jobbar natt. Så det blir lite tjejkväll här hemma men chips, dip och Sex and the City 2. Har inte sett den filmen, men det har dom andra två. Hoppas på att den är bra iallafall. Den första var ju super. Nej hörni, nu ska jag titta runt på lite bloggar och facebooke:a (uttalas facebooka) lite. Hähä, snyggt ord? Vi hörs. Pussen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0