I've got secrets kept my own

Hej. Sitter nere i källaren som vanligt. Haha, känns som om varje inlägg börjar med den meningen. Jaja. Så är det iallafall. Har ganska nyss duschat så håret är fortfarande blött, krångligt eftersom jag behöver sätta upp det snart. Ska iväg på träning om ca 40 minuter men hatar att ha håret uppsatt när det är blött. Vilket problem va? Hej i-landsproblem. Hoppas på en lite lugnare träning idag då jag åkt på en liten förkylning. Näsan rinner som fan och jag är helt slemmig i halsen. Åh, vad mysigt tänker ni. Usch vad jag känner att det här inlägget blev meningslöst, men hellre det än inget alls. Nu ska jag dra upp och leta efter någon tröja att sätta på mig. Vi hörs. Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0