jag flyter med känsla

Hejsan. Hur mås det i ovädret? SMHI lovade ju ca 2 dm snö... och ja, de verkar ha hållit vad dom lovat. Oväder och hur mycket snö som helst. Har varit nära att halka omkull flera gånger. Fast jag ska absolut inte klaga! Jag är en utav de väldigt få som faktiskt längtat efter snön. Jag gillar snö. Och allt som hör vintern till. Det är så mysigt på något sätt. Iallafall... nu sitter jag och lyssnar på min spotify-lista. För tillfället är det Petter som hörs ur högtalarna. Har precis "återupptäckt" Petter, så det är jag mer än glad för. Ikväll blir det träning och jag tror att vi skulle ha en timmes skotträning. Skönt! Är förkyld så ska ta det lite lugnt så att jag inte blir ännu sjukare. Har inte tid att vara hemma från skolan med feber och grejer. Nej, det är för mycket grejer på gång. Så vi får hoppas på det bästa. Nu ska jag packa ihop mina grejer och ta en macka eller något. Vi hörs. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0