people spend a lifetime this way

Hejsan. Haft en bra morgon hittills? Det har jag. Typ. Inget speciellt sådär. Ska väll börja göra mig i ordning strax. Vid ett åker jag och familjen upp till Farmor i Gävle. Ska nog tända ljus på Farfars grav och sådär, så det blir lite fint där. Efter det blir det snabba puckar hem (hahaha va?). Träning står på schemat, vid halv sju. Skönt! Ska testa nya klubban jag fick för någon dag sen. Den känns bra när man håller på med bollen och så men det kanske är annat när man skjuter med den. Vi får se helt enkelt. Nej, nu väntar duschen på mig. Vi hörs. Pussen!

Tänkte förresten bjuda er på någon enstaka bild från i lördags, då vi i SP09B hade klassfest. Min fina, fina klass. Enjoy! Bilderna är från Sofias kamera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0