för en tystnad mellan väggarna som skar genom cement

Tjenare! Sitter nere i källaren som varje gång jag använder mig utav datorn här hemma, eftersom min dator fortfarande är på lagning. Fick tillbaka den för ca 2 veckor sen efter att den hade varit på lagning i 6 veckor. När jag fick tillbaka den gick den inte att starta... skojar dom med mig? tänkte jag. Helt drygt. Så den är tillbaka på det där lagningsstället. Jaja, enough about that. Idag hade jag skola som vanligt, men var ovanligt trött och sliten efter helgen. Efter det åkte jag hem, lite tidigare eftersom vi inte hade någon samhällskunskap, och sen åkte jag med mamma och pappa in till stan för att kolla lite på marknaden. Hittade ingenting alls, eller jo - ett par riktiga lovikavantar, ett par gråa. As fina och mysiga, och framför allt jättevarma. Ikväll ska jag inte göra någonting alls, bara chilla. Imorgon blir det skola som vanligt, sen tandläkaren och sen träning på kvällen. Gotta love it! (Träningen alltså) Vi höres. Pussen!

Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks
För dig ska jag göra det tusen gången om.
Jag har givit dig allt och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0