I got you all figured out

Godmorgon! Ligger framför tv:n och tittar på MTV. Älskar att bara ta det lugnt på morgonen. Om ungefär en och en halvtimme hämtar min tränare upp mig och vi åker till allianshallen för att spela match mot Falun. Ett duktigt lag, men vi ska helt klart vara med och fightas om vinsten. Efter matchen ska jag duscha där snabbt och sen åker jag och min tränare och käkar någonstans och sen åker vi vidare till Västerås. Han är bra han, min tränare. Min syster är iallafall med och spelar, och tränarens dotter också. Plus ett gäng med andra duktiga tjejer. Det är JSM det handlar om. Efter de två matcherna jag hinner se, de sista, så åker jag hem med familjen till Uppsala och de släpper av mig i stan. Därifrån tar jag bussen hem till en kille i klassen. Där är då resten av min fina klass SP09B. We're gonna party all night! Det låter som en helt perfekt dag/kväll va? I know. Har en dejt med duschen nu. See ya! Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0