imma be

Hejsan! Sitter nere i källaren alldeles nyduschad och taggad inför lite pluggande. Eller inte. Måste skriva klart en nyhetsgrej till en redovisning imorgon, fast den har jag bara lite kvar på så det är inte så krävande. Sämre är det med naturkunskapen och matten. Har prov i båda ämnena på torsdag... TVÅ PROV PÅ SAMMA DAG. Hur går det ihop? Jaja, får ta det som det kommer. Hoppas bara på att jag klarar matte-provet denna gång eftersom jag fick IG förra gången och det resulterar i att jag nu har en svag IG-varning i matte B. Fast min mattelärare säger att han tror att jag kommer att klara G i slutbetyg sen ändå. Både naturkunskap och matte är verkligen mina sämsta ämnen, de ämnen jag presterar sämst i och så har det alltid varit.

Ska inte sitta här och tråka ut er med mitt skolsnack. Nej ni har säkert något bättre för er... som att vara ute i det fina vädret och njuta av värmen. Eller vänta, det blev lite fel där va? Menade såklart "som att vara ute i det HEMSKA vädret och FRYSA IHJÄL AV KYLAN". Det är vinter på riktigt nu. Minusgrader och grejer. Längtar tills den första snön faller, för då blir det iallafall mysigt. Nu är det bara jobbigt och halt överallt. Nämnde jag att jag slog världens vurpa igår morse? Haha nehe, men det gjorde jag iallafall.


gud vad jag saknar er tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0