play the music low and sway to the rhythm of love

Hejsan. Länge sen igen ser jag, men ändå så är ni läsare fortfarande lika många... how come? Kul är det iallafall. Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt inte mycket tid över till bloggen. Jag har ju skolan med allt vad det innebär, jobb på torsdagar, träningar, matcher och nu har jag gett mig på domar-yrket också. Det ska bli superkul! Till en början blir det ju till att döma små killar- och tjejer. Där är det väll inte så mycket att döma, mest lära dom vad man inte får göra och hur man ska göra. Ska döma första matchen imorgon iallafall, hoppas det går bra. Just nu sitter jag och tittar på Storvreta när de spelar final i Europacupen via livestream. Dom leder med 4-3, så jag hoppas verkligen att dom håller det. Skulle vara lite kul om dom kunde vinna alltihopa. Nej hörni, nu ska jag ta och koncentrera mig på innebandyn. Keep in touch! Pussen.


Fina tjejer från förr-förra veckan då min fina klass gick och åt kinabuffé tillsammans.
Bilden är tagen av Evelina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0