alors on danse

Hejsan. Sitter och tittar runt på lite väggtexter och så. Ska förmodligen få flytta ner till källaren och få ett lite mera avskillt rum än vad jag har nu... precis bredvid vardagsrummet. Jag har iallafall redan en bild i huvudet av hur mitt rum ska se ut. Jag vill ha vita eller ljust gråa väggar och mörkt trägolv. Och... jag har hittat den perfekt väggtexten att ha ovanför min säng! Den måste jag verkligen ha. Den skulle passa helt perfa. Exakt den texten som är på bilden nedanför vill jag ha, exakt samma. Bry er inte om färgen på väggen eller sängen eller något annat... titta bara på texten. Kan inte vänta med att berätta för mamma och pappa att jag vet vad jag vill ha. Dom kommer snart hem så då ska jag berätta direkt. Haha, barnsligt glad bara för att jag hittat något. Men det är sällan jag hittar något jag vill ha, det spelar ingen roll vad det är. Nu ska jag titta på lite garderober och så. Vi hörs. Pussen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0