I'm all alone and I need you now

Hejsan. Hur mås det? Själv sitter jag och tycker synd om mig själv eftersom min rygg är en sådan jävla pina. Jag orkar seriöst inte mer. Ont varje dag, varje natt. Går på ipren men fungerar det? Nejdå, inte ett dugg. Bara väntar på den där remissen som ska komma så de kan reda ut vad felet verkligen är. Jaja, nog tjatat om allt elände.

Den här helgen har jag tillbringat inomhus. Lördagen i Allianshallen och söndagen i Olandshallen. I går var jag in och tittade på Storvretas D3-lag som spelade Uppsalacupen. Tittade också på Storvretas killar som spelade samma cup. Tror inte att det gick något vidare för något av lagen. Idag spelade jag rollen som den fina storasyster jag är. Gick upp klockan 06.15 (på en söndag!!!!) för att duscha och åka iväg till Alunda för att titta på min fina syster när hon lirade två matcher med sitt lag. Dom förlorade båda matcherna. Men det man såg på planen, det var fin-lir. Så ja, det är ju också ett sätt att spendera helgen på. Eller hur?

Nej, nu ska jag nog tappa upp ett varmt bad och läsa lite naturkunskap medan jag badar. Har läxa om celler tills imorgon och jag har inte ens öppnat boken. Det ska nog gå bra ändå... får vi hoppas. Vi hörs. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0