10 saker ni inte visste om mig

1. Jag skulle dö för min familj. Utan dom skulle jag inte vara den jag är idag.
2. Jag är beroende av lypsyl. Jag vill sluta och har försökt men det gick inte.
3. När ingen ser på sätter jag på bra musik och sjunger med det högsta jag kan.
4. Min äldsta vän heter Ida och henne har jag haft som bästa vän i snart 15 år.
5. Jag kan verka tystlåten. Men jag är hur social som helst när man väl lärt känna mig.
6. Förut hade jag fobi för att prata inför klassen. Men nu går det hur bra som helst.
7. Min förebild är min mamma. Alla säger att jag är så lik henne och det är jag glad för.
8. Jag hade IG-varning i Matte B i början av kursen men fick ändå G i slutbetyg sen.
9. Mina största fobi är lastbilar. Jag ryser och blundar om jag ser en lastbil.
10. Jag är även rädd för ballonger. Ser jag en ballong håller jag för öronen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0