folk vill ha tillbaka men vägrar att ge

Men godmorgon! Har nyss duschat och klätt på mig. Sitter i köket med datorn framför mig, frukost bredvid mig och solen i mitt ansikte. Hur härligt som helst. Lite spotify på det och det är det oslagbart. Dricker min nya juice också som jag köpte igår. Hur god som helst! Brämhults Jorgubbar & Lime.

Ska göra mig i ordning för att åka iväg till Gävle. Becka och jag ksa nämligen ta tåget till farmor. Vi åker tåg till Gävle central och sen byter vi buss till 1:an där. Tror jag iallafall. Vi får se hur det går. Fram kommer vi väll till slut iallafall.

Nu ska jag gå och dra på mig lite smink och packa ner påsktårtan som jag och Becka bakat till farmor. Vi hörs senare under kvällen säkert. Puss då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0